Skuteczne pozycjonowanie stron i sklepów internetowych jakie oferuje SFERA BIZNESU to proces zwielokrotniający optymalizację biznesową projektu. Podnosi jakość produktów lub usług czyniąc je widoczne oczami różnych Klientów inaczej. Wszystko zależy od modelu przyjętego dla pozycjonowania i taktyki, która czyni pozycjonowanie zintegrowaną.
Modele skutecznego pozycjonowania:
• pozycjonowanie selektywne, metodą oddziaływania obszarowego linków (po zakończeniu współpracy większość linków pozostaje w indeksie, przez to czyni tą metodę najbardziej wartościową);
• pozycjonowanie progresywne, metoda docelowego targetu linków oraz system "long tail" (po zakończeniu współpracy część zapleczy oraz linków bezpośrednich jest kasowana);
• pozycjonowanie agresywne, metoda generacji linków z płatnością za efekty (po zakończeniu współpracy linki są kasowane).
Wielu klientów patrzy na pozycjonowanie jako na dodatek. Mądre pozycjonowanie to skuteczne pozycjonowanie - a wybór odpowiedniej metody należy ustalić bezpośrednio z nami. Posiadamy wielu zadowolonych klientów, którzy poprzez partnerstwo strategiczne w biznesie osiągnęli w nim sukces. Zintegrowana promocja poprzez kanały internetowe utożsamia się ze zintegrowaną komunikacją kreacji marki, a więc wpływa na zalety i prowadzi do zwiększenia efektywności działań promocyjnych:
-rozszerza możliwości dotarcia do odbiorców komunikatów, -kreuje wyrazisty i jednolity kierunek rozwoju, -dostosowuje oferty do potrzeb kontrahentów, -umożliwia tworzenie długoterminowych, interaktywnych więzi z uczestnikami rynku, -wyznacza lepszą identyfikację rozpoznawania marki w zakresie formy i treści, -powoduje zwiększenie akceptacji i wiarygodności przekazu, -kładzie nacisk na ograniczenie deficytów i sprzecznych sygnałów komunikacyjnych, -sublimuje redukcję konfliktów wewnętrznych wynikających z nierozszerzonej komunikacji sektora, -wymusza zwiększenie motywacji pracowników i ich identyfikacja z firmą, -wymusza zwiększenie horyzontu budżetowego przeznaczonego na trafną komunikację,? -wprowadza ukierunkowanie na zdrowe współzawodnictwo.
Dzięki takim rozwiązaniom komunikaty wychodzące do odbiorców treści są jednolite, a działania marketingowe są czytelne oraz dopasowane do targetu działania firmy - co pozwala zmniejszyć koszty. Planowanie promocji w Internecie ma na celu ustalenie zakresu oraz określenie sposobu ich osiągnięcia. Najważniejsze w dobrze sporządzonej kampanii skutecznego pozycjonowania to: -analiza sytuacyjna, zawierająca charakterystykę organizacji oraz jej otoczenia, -przyjęte cele budżetowe, -strategia marketingowa, obejmuje przyszłe działania z zakresu marketingu internetowego, umożliwiające osiągnięcie założony celów, -plan operacyjny, stanowiący przełożenie strategii na konkretne działania, -prognozy finansowe, dotyczące przewidywalnych przychodów i kosztów.