* -WIĘCEJ INFORMACJI UZYSKACIE PAŃSTWO U NASZYCH KOORDYNATORÓW WSPARCIA I ROZWOJU BIZNESU
Wskaźnik ROE (RETURN ON EQUITY) określa zwrot z zainwestowanego kapitału w promocję branżową:
1 KROK (roczny przepływ zarobionych pieniędzy : swój wkład własny) x 100 = ROE [%]
2 KROK (100 : wskaźnik ROE) = OKRES ZWROTU [podany w latach]
Do poniższych obliczeń użyliśmy standardowych ustaleń przy audycie dla której ARP wyniósł 300zł/miesięcznie. Jak widać zwrot z zainwestowanego kapitału następuje po 233dniach przynosząc cały czas określony przychód.
* -WIĘCEJ INFORMACJI UZYSKACIE PAŃSTWO U NASZYCH KOORDYNATORÓW WSPARCIA I ROZWOJU BIZNESU
Wskaźnik NPV (Net Present Value) określa wartość bieżącą netto z inwestycji w promocję branżową:
Szacunki inwestycyjne programów konsultingu biznesowego przyjmują obraz inwestycji, w której wpływy na czysto od każdego pozyskanego Klietna powinny wynosić 97zł / miesięcznie.
Wskaźnik NPV określa wartość bieżącą netto dla inwestycji w kampanie branżową. Przykładowo: 300zł miesięcznie daje wartość bieżącą netto promocji po 12 miesiącach na poziomie 1188zł.
1188/300=3,96 = ~400% Ten wynik pokazuje, że wartość kampanii wzrasta sukcesywnie i po roku może osiągać poziomy 400%. Poniżej przedstawiamy symulację dotyczącą profili branżowych i efekt wzrostu przychodów dzięki ARP.
* -WIĘCEJ INFORMACJI UZYSKACIE PAŃSTWO U NASZYCH KOORDYNATORÓW WSPARCIA I ROZWOJU BIZNESU